Followers

Monday 25 March 2013

Al-Fatihah




Pergi mu tiada ganti,

xsangka, orang yang pernah dok melawak dengan aku. Orang yg sering menegur aku. telah dijemput Illahi terlebih awal. Kau pergi dulu teman, Al-fatihah buat saudara Muzaime/mi/popo. Semoga beliau ditempatkan dengan orang-oarang yang beriman.

setelah pergi mu sahabat... aku sering bertanya, adakah aku juga disayangi oleh kawan2 seperti mu, ramai yg memuji kebaikan mu, ramai yg mengunkit teguran mu, ramai yang tak henti2 berdoa kpd mu... maafkan aku teman-teman.





4 comments:

  1. mohon buang gambar arwah,walau niat mahu mengingati arwah skalipun, penyebaran gmbr arwah hanya menyeksa arwah disana..
    wallhau'lam..

    ReplyDelete
  2. ajal x kenal usia...
    pabila tiba masanya
    sang algojo datang menagmbil nyawa
    apa yang mampu, sekuntum doa untuknya

    salam takziah dari junior upsi 2011/2012..
    anda dalam kalangan terbaik wahai popo...
    rindu :')

    ReplyDelete
  3. dia memang baik, walaupun tak lama, xselalu jumpa. tapi kenangan yg ckit itu, dia pahatkan rasa syg yg mendalam.

    ReplyDelete

hAi KaWaN yAng cOMel, TingGalkan KOmEn LepAs Baca yer, SaTu PuN Ok. :)