Followers

Sunday 12 January 2014

RANGKUMAN SEMESTER 5

huhhhhhhhhhhhhh.... pejam celik pejam celik akhirnya dah habis semester lima yang penuh dugaan ini. Maka pada tanggal 13/1/2014 aku akan bergerak pulang ke tanah tumpah kelahiranku. kenapa lewat????? huhuhu... saja je balik lewat sebab kena urus bas HAK.

baiklah fokus kepada topik---->

Semester lima aku bermula dengan baik sebabnya jadual kuliah pun lebih teratur. yang penting jadual hanya sehari ja kelas jam 8 pagi... almaklumlah kalau kelas pagi ni mudah untuk terlewat. ahahahaha... maka aku lalui hari-hari kuliah seperti biasa. xpernah lewat ka? gila xpernah lewat.. hahahhaa...

Alhamdulillah sem ni aku rajin sikit la dari biasa. esemen selalu sikit buat. Bagi aku ahli kumpulan dalam buat tugasan tu sangatlah penting. ada yang mampu memberikan motivasi dan ada pula yang hanya tahu mengarah...

selain tu, untuk bersajak... Alhamdulillah banyak jugak jemputan selain 3 ke empat pertandingan yang aku sertai. Inilah platform untuk aku terus mempertingkatkan kemahiran diri.

pensyarah-pensyarah juga terbaik sangat sem ni. semua spoting... klu sebelum-sebelum ni ada yang tak kena. huhuhu.. n carrymark pun kebabommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

final exam macam biasa jgak la.. boleh la jawab tap xtahu la.. aku cuma mengharapkan pointer aku naik dengan banyak bagi mengubati duka semester 3. huhu.. duka? adalah.. kuiiiiiiiiii222222

apapun semester ni best. xsabar nak balik kampung.

No comments:

Post a Comment

hAi KaWaN yAng cOMel, TingGalkan KOmEn LepAs Baca yer, SaTu PuN Ok. :)