Followers

Friday 7 June 2013

Assalamualaikum...

........ Paper Seni Mengarang esok membuatkan aku lupa tentang hari yang bersejarah dalam hidup aku. mujur facebook ini mengingati bukan sahaja kalian tetapi diri ini juga.

rasa sebak pulak malam niiiiiii, bila on9 ramai member yang bg ucapan dan mendoakan semoga selamat dunia akhirat. semoga kalian juga sejahtera sentiasa, Aamiin. Tiada apa yang lebih indah untuk aku harapkan d
alam hidup ini melainkan Lembayung Hidayah-Nya, kasih sayang keluarga serta Kemanisan dalam mengenali dan bersama kalian, sahabat2ku dunia dan akhirat.

Hari bahagia yang jatuh pada hari mulia ini, aku memohon ampun dan maaf atas segala kesalahanku pada kalian semua, akmaklumlah lidah tidah bertulang. tangan yang menaip ni walaupun bertulang masih dipengaruhi oleh godaan nafsu. Maaf sangat2.

Insya Allah ucapan kalian semua akan cuba dibalas. nantikan.
salam sayang  buat anda semua.


dari : Raja Abdullah / Bang Mat / Khai/ Am/ KAUs/ At/ Kerol / Rol / Khairul / Azhar / Khairul Azhar/ Cikgu. (ni semua nick name aku ya... pgilan kelaurga, pensyarah, cikgu, kawan2, orang kampung dan lain2)

No comments:

Post a Comment

hAi KaWaN yAng cOMel, TingGalkan KOmEn LepAs Baca yer, SaTu PuN Ok. :)