Followers

Wednesday 5 June 2013

Ketuaan

Assalamualaikum


Tiada siapa yang ingin menjadi tua..... semua orang semakin tua termasuklah aku ini...... tak da orang makin muda.. malam ini tepat jam 12 malam bersamaan 7 JUN 2013 genaplah usiaku 22 Tahun... kan dah tua dah.. dah boleh kawin dah pun.. hahhahhaa

HMMMMMMMMMM... tiada apa yang paling kia hendakkan sepanjang menjejak ketuaan ini malinkan rasa dihormati, disayangi dan dihargai oleh semua orang.

Aku juga begitu, aku amat mengharapkan aku ini dihargai orang. memang kalau kira bab berjasa, xda plk jasa besar aku kt kawan2... mmmmmmmmmmmmm..............

salam sayang buat korang semua.

1 comment:

  1. ~hahahah...HEPI BEEDAY KHAI..lets i be 1st person wish ur beeday....=)

    ReplyDelete

hAi KaWaN yAng cOMel, TingGalkan KOmEn LepAs Baca yer, SaTu PuN Ok. :)