Followers

Friday 20 September 2013

Perjumpaan Khas Warga UPSI bersama TPM.

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, untuk entry ni saya cuma nak berkongsi sedikit apa yg berlaku, keadaan, dan pengharapan sepanjang program ini.

Seperti biasa, setelah berita tentang program ini tersiar di UPSI Portal, ramai mahasiswa/i UPSI yg mengupdate laman facebook milik mereka dengan pelbagai pertanyaan yang akan diajukan kpd YAB TPM terutamanya isu yang berkaitan posting ataupun penempatan graduan dalam bidang pendidikan. Terdapat juga soalan-soalan yg cuba meminta penjelasan tentang graduan DPLI dan GSTT dan sebagainya.

Hari kejadian menyaksikan kami sebagai crew mmg datang awal. Alhamdulillah, Dewan Besar UPSI sedikit-sedikit menjadi penuh dengan kehadiran mahasiswa/i, dan staf2 UPSI... Alhamdulillah juga target utk mendapatkan kehadiran sama bilangan dengan kerusi di dalam dewan tercapai ( erkk,,, yakin ja,,, ada jugak kerusi yg kosong).

Kehadiran YAB TPM diiringi oleh Menteri Besar Perak dan N. Cancelor UPSI Prof Zakaria disambut meriah. ketibaan sekitar jam 10.30 pagi itu memberi keyakinan kpd siswa/i agar mereka dikhabarkan berita yag gembira oleh TPM.

Ucapan alu-aluan telah dilakukan oleh Naib Cancelor UPSi. Beliau banyak menyebut palbagai bentuk pembangunan di UPSI meski masih dalam perancangan dan ada yg sedang dibangunkan... Antaranya Kompleks sukan, sekolah makmal dan lain-lain.



`gambar in diambil sendiri oleh saya


~ seterusnya akan dtg, xsempat pula.. ada kelas

No comments:

Post a Comment

hAi KaWaN yAng cOMel, TingGalkan KOmEn LepAs Baca yer, SaTu PuN Ok. :)