Followers

Friday 1 November 2013

Kaunter : Bila Nak Kawin 1.



Masih jauh untuk aku berbicara tentang jodoh. waaaaaaaaaaaaaaaaaa......... hahaha... tapi siapalah kita untuk menduga ilmu Allah S.W.T yang jauh lebih luas tidak terbatas langit dan bumi. Allah lebih tahu bila akan tiba jodoh kita. Jodoh Allah yang tentukan. huhhhhhhhhhhhhhhhh... entry ni bukan saja2 aku tulis tapi runsing memikirkan satu perkara....... ya sudah pastinya JODOH......... hahaha

Mungkin anda semua tahu atau pun tidak, aku mempunyai sembilan adik beradik. yang sudah berkahwin 6 orang dan sorg lagi InsyaAllah akan disatukan tahun hadapan. tak lama dah tu. Yang tinggal cuma aku dan adik bongsuku......... walaweeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh...

Sudah pastinya selepas ni aku dah kena buka kaunter pertanyaan bila nak kahwin. Umur pun dah 22 tahun. hurmmmmmmm... tapi mak aku yang tolong jawab rasanya... "tunggu la dah kerja nanti". hahahaha... anak mak la katakan..

Apapun aku cuma berserah. Siapapun jodoh aku kalau sudah ditentukan Illahi aku terima. 

aku malas nk tulis panjang2... selebihnya ke entry seterusnya.

No comments:

Post a Comment

hAi KaWaN yAng cOMel, TingGalkan KOmEn LepAs Baca yer, SaTu PuN Ok. :)